Paulus het hulle gegroet en in besonderhede vertel wat God deur sy diens onder die heidene gedoen het.Toe hulle dit hoor, het hulle God geprys en vir Paulus gesê: “Jy sien, broer, hier is duisende Jode wat gelowig geword het, maar almal onderhou die wet van Moses nog stiptelik. – Handelinge 21:19-20

Paulus het baie gereis, en een van sy reise het hom na Jerusalem gebring waar hy tyd saam met Jakobus deurgebring het. Terwyl hy saam met Jakobus en die ouderlinge was, het Paulus getuig van al die dinge wat God gedoen het deur sy bediening aan die heidene. Ek is seker dat hy vertel het oor die verlossing wat hy gesien het, sowel as die beskerming en voorsiening wat hy van die Here ontvang het toe hy gereis het en tydens sy bediening aan verskillende mense. Onthou, sy reise was nie altyd veilig nie (2 Korintiërs 11:25-27)

Hierdie idee, om te onthou wat die Here gedoen het, is iets wat die volk van God van die begin af geroep is om te doen. Die oproep om te onthou Die Here het aan die Israeliete gesê toe hulle in die woestyn rondgetrek het, nadat hulle uit Egipte gered is, om alles te onthou wat Hy vir hulle gedoen het. Hulle was op die punt om die beloofde land binne te gaan. God het geweet dat dit maklik sou wees om die God te vergeet wat hulle uit slawerny verlos het, wat hulle in die woestyn bewaar het en wat hulle in die beloofde land gebring het.

Maar sorg dat jy nie dan die Here vergeet wat jou uit Egipte, uit die plek van slawerny, bevry het nie – Deuteronomium 6:12

In Psalm 77:12, praat Dawid oor onthou “die werke van die Here.” In Lukas 22, het Jesus die Nagmaal ingestel en aan sy dissipels gewys dat hy wou hê dat sy dood op ‘n sekere manier onthou moet word. Jesus het gesê : “Dit is my liggaam wat vir julle gegee word. Gebruik dit tot my gedagtenis” (Luke 22:19).

Waarom dit belangrik is om te onthou 

Dit is belangrik om te leer om gereeld te onthou wat die Here vir ons en sy mense gedoen het. Ons is vergeetagtig. En wanneer ons vergeet, begin ons kla. Ons begin na ons lewe kyk en voel dat God nie regverdig is nie, of dat hy nie ons gebede verhoor nie. Dit lei dikwels tot selfbejammering of woede teenoor God.

Deur die wonderlike werke van God in ons lewens te vergeet, kan ons geregtig laat voel, asof ons sy guns en genade verdien terwyl ons in werklikheid niks verdien nie. Alles is genade. Vergeetagtigheid kan daartoe lei dat ons jaloers raak op die werk van God in die lewens van ons susters wanneer ons saam met hulle moet juig.

As ons die werke van God onthou in die Skrif en ons lewens, word ons versterk in ons geloof.

‘n Versterkte geloof lei tot lof wat makliker kom en gebede wat makliker vloei. Wanneer ons onthou, is ons uiteindelik beter toegerus om ander se geloof te versterk en God te verheerlik.

‘n Goeie manier om te onthou wat God in jou lewe gedoen het, is om ‘n dagboek te hou. Skryf van tyd tot tyd al die maniere waarop die Here in jou hart, jou lewe en jou gesin se lewe gewerk het, neer. Lees dit nou en dan en herinner jouself daaraan dat God nie sy kinders vergeet nie, en dat jy baie rede het om Hom te prys.

Kyk na Jesus,